onsdag, juni 16, 2010

Kunsten at løbe

Puha. Nu har jeg løbet ca. 1 måned, er primært ude hver 2. dag, enkelte gange er der gået 2 dage imellem, og jeg er 110% ærlig når jeg siger at jeg virkelig ikke gider, slet ikke, som i overhoved slet ikke! Men når jeg vågner på en "løbe dag" tænker jeg; jeg skal jeg skal jeg skal skal skal skal, og tager løbe tøjet på så snart jeg står op og må ikke skifte før jeg har løbet - det virker, for jeg SKAL ud.

Løbe sko investerede jeg i dengang jeg boede i København, gik i en professionel løbebutik og de filmede mit løb og fandt dermed skoene - succes? ja, jeg har hverken ondt i knæ, hofter eller andre led på trods af min hypermobilitet, så det er fantastisk at sådan et par ordentlige sko kan skåne så meget.
Tøjet er knap så lækkert, bukserne er i det mindste i orden og så blir det lidt hip om hap foroven, læste et sted på nettet, at det blir nemmere at komme ud af døren når man føler sig lækker i løbetøjet... hur? mere shopperi? ja?
Kommer tid kommer penge, lige nu fungerer det, måske hvis jeg bliver bidt af løberiet og forsætter når det er blevet koldt igen.

Programmet (der er flere af jer som har spurgt, om jeg vil lægge det ind, will do, skal lige finde ud af hvordan jeg gør det bedst), følger jeg nogenlunde, fortæller mere om, hvordan jeg gør når programmet blir lagt ind.

Sidst men ikke mindst, kan man se resultater? Næh... Kan jeg mærke og se forskel? Næh...
Øv bøv, men jeg satser altså på at det kommer lige pludselig!

Løber du? Hvad er din motivation?

1 kommentar:

Fru Melgaard sagde ...

Jeg synes det er så sejt, at du løber. Jeg ville gerne, men kan desværre ikke rigtig få mig taget sammen:o(. Har ellers udstyret i orden;o).
Vh. Louise